Saamme tasaisin väliajoin kysymyksiä liittyen Venuun käyttöön. Koska kysymykset ovat toistuvaa laatua, koostimme tyypillisimmät kysymykset yhteen ja vastasimme niihin. Tästä artikkelista löydät vastaukset laskutusta koskeviin kysymyksiin. Muut osat käsittelevät raportointia ja yleisiä käyttöön liittyviä kysymyksiä.
1. Emme ole saaneet alkuperäistä laskua, mutta nyt saimme laskun jossa on mukana huomautuskulu. Mitä minä nyt teen?
Kyse on luultavasti virheestä tai esimerkiksi siitä, että alkuperäinen lasku on lähtenyt teille väärillä tiedoilla. Kannattaa siis varmistaa, että laskutustietonne ovat ajan tasalla! Mikäli tällaista tapahtuu, voit olla yhteydessä Kumppanitiimiin (billling@venuu.fi).
2. Laskutustietomme ovat muuttuneet ja haluamme laskut verkkolaskuina. Mitä teen?
Voitte muuttaa laskutustietojanne kahdella tavalla: 1) joko päivittämällä ne suoraan kirjautumisen jälkeen teidän Venuu.fi-tilin “Yrityksesi tiedot”-sivulla tai 2) ilmoittamalla uudet tiedot Kumppanitiimille (kumppanit@venuu.fi).
3. Mitä tarkoittaa success fee? Miten se eroaa komissiosta ja miksi molempia esiintyy laskussani?
Success fee on tilaisuuden varaushetkellä maksettava komissio, jonka Venuu laskuttaa ilmoittamastanne myyntiarvosta varausvahvistuksen yhteydessä. Jos tilaisuus peruuntuu tai toteutuneet myynnit poikkeavat arvioiduista summista, erotus hyvitetään / peritään automaattisesti seuraavan laskun yhteydessä.
Komissiolla taas tarkoitetaan tilaisuuden jälkeen maksettavaa provisiota, joka veloitetaan toteutuneista myynneistä vähennettynä sillä osuudella, joka on laskutettu Success feenä ennakkoon.
Huom! Kyseessä on poistumassa oleva sopimusmalli - otathan yhteyttä kumppanitiimiin, mikäli huomaat että järjestelmä pyytää etukäteisarviota.
Jäikö joku asia vielä epäselväksi? Ota yhteyttä kumppanitiimiin: kumppanit@venuu.fi // 050 527 7183