Venuu.fi on muutakin kuin tapahtumatilojen varauspalvelu. Tiloille Venuu tuo monipuolista näkyvyyttä, mikä tukee tilan brändiä ja lisää luotettavuutta asiakkaiden keskuudessa. Jokaisella tilalla on mahdollisuus tehdä Venuu-profiilistaan täydellisyyttä hipova. Näillä vinkeillä olet jo muita rutkasti edellä:

1. Esittelyteksti – ole oma itsesi

Unohda turha pönöttäminen ja ole mieluummin oma itsesi. Kirjoita rehellinen, rento ja kattava esittelyteksti tilastasi. Mieti, mitä itse asiakkaana haluaisit lukea ja saada selville tapahtumatilasta. Hyvä pituus tekstille on noin 3-4 kappaletta. Kattava esittelyteksti vastaa kysymyksiin: mitä, miksi ja kenelle.

Unohda mitäänsanomattomat puheenparret ja laveat kuvailut: asiakas kiinnostuu tilastasi varmemmin, kun tietää tarkalleen mitä tilasta löytyy ja millaisia tapahtumia siellä voisi järjestää. Kuvaile, ideoi ja inspiroi!

2. Kuva on kingi 👑

Kuvien tärkeyttä ei voi korostaa tarpeeksi. Kuvista asiakas vasta todella hahmottaa tilan ja saa käsityksen siitä, sopiiko se tyyliltään tai ominaisuuksiltaan hänen tilaisuuteensa. Venuu-profiilissa kuvien koko olisi hyvä olla vähintään 1280 x 854 px. Tiedostomuotona mieluiten jpg ja väriprofiilina RGB.

Myös kuvien järjestyksellä on merkitystä. Valitse ensimmäiseksi kuvaksi edustavin tai huomion kiinnittävä kuva tilasta. Sen jälkeen järjestä kuvat siten kuin tilassa liikkuminenkin etenee. Ota kuva sisäänkäynnistä ja jatka johdonmukaisesti tilojen läpi. Muista lisätä myös pohjapiirustus tilasta, mikäli sellainen on saatavilla!

Vinkki: Päivitä kuvat isojen muutosten, kuten remontin tai sisustuksen vaihtumisen, jälkeen.

**Vinkki 2: 3D-esittely tilasta on kustannustehokas tapa hurmata ja vakuuttaa tilan etsijät.

3. Video

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja video kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa. Venuu-profiiliin voi syöttää videolinkin esimerkiksi YouTubesta tai Vimeosta, jolloin video tulee näkyviin tilaprofiilin alaosaan. Asiakkaat arvostavat videota, koska niistä saa hyvän kokonaiskäsityksen tilasta.

Lue enemmän videoista täältä.

4. Kalenteri & saatavuustiedot

Venuu-profiiliin voi syöttää varausdatan useimmista kalentereistä iCal-linkkinä. Saatavuustiedot auttavat asiakasta kartoittamaan, onko tila vapaana tiettynä ajankohtana. Näin tila palvelee asiakasta paremmin ja välttyy samalla turhilta kyselyiltä jo buukatulle ajankohdalle.

5. Lisäpalvelut

Mikäli tarjoatte lisäpalveluita tai elämyksiä, kertokaa niistä tilaprofiilissa. Lisämyynti on aina tervetullutta ekstraa, joten kannattaa kertoa, minkälaisia palveluita asiakas voi teiltä hankkia ja mihin hintaan. Muista lisätä tekstiin hyvää fiilistä ja hehkutusta!

6. Arvostelut

Ole ahne palautteen kanssa ja pyri keräämään sitä jokaisen tapahtuman jälkeen. Asiakkaat voivat itse arvostella tilaa Venuun sivuilla, mutta voit myös itse kirjoittaa “Täällä järkättyä”- tarinoita esimerkiksi vieraskirjasta tai muuta kautta tulleesta palautteesta. Asiakas uskoo aina toista asiakasta, joten palautteella on uskomattoman suuri arvo.


Jos kaipaat apua profiilin päivittämisen kanssa, kumppanitiimimme auttaa! Ota yhteyttä: kumppanit@venuu.fi.


Lue seuraavaksi:

5 syytä, miksi edelläkävijät luottavat videoihin

Haluaisitko tuplasti enemmän näkyvyyttä ja lisämyyntiä?

1 Facebook-nosto, 12 000 tavoitettua ihmistä, 2 suoraa lisävarausta – näin Venuu lisää tilojen myyntiä somen kautta